Ma 2020. június 6., szombat - Norbert és Cintia napja van.

icon wcag

 
 

Czeller Zoltán

Köszöntő

Jánoshalma a Dél-Alföld egyik legszebb vidékén helyezkedik el a Bácska ...

Webkamera

Időkép webkamera Jánoshalma, Béke tér

Kép

26.7 °C

Hőérzet: 28.6 °C
Szél: 8.21 km/h
Páratartalom: 53%

JIT

TPL_BLEND_JHALMA_BROWSER_UPDATE

Önkormányzat

JH-3022-1/2020. sz. intézkedés

Ügyiratszám: JH-3022-1/2020.

Jánoshalma Városi Önkormányzat Polgármesterének
INTÉZKEDÉSE

A kialakult járványügyi helyzetre való tekintettel, Jánoshalma Városi Önkormányzat fenntartásában működő Gyermeklánc Óvoda és Bölcsőde, Család- és Gyermekjóléti Központban a JH-3022/2020. számú határozatommal rendkívüli szünetet rendeltem el 2020. március 16. napjától határozatlan ideig.
A határozatommal összhangban a gyermekek étkeztetésére vonatkozóan az Önkormányzat tulajdonában lévő Közétkeztetési Kft. (a továbbiakban: Konyha) működésével kapcsolatosan az alábbiakról intézkedem:
- 2020. március 16-tól, a Konyha csak azok számára főz, akik ezt igénylik. Március 14-i közleményemben felkértem azoknak az iskolásoknak a szüleit, akik március 16-tól kérik a gyermekétkezés lehetőségét, hogy az eddig szokásos módon, a Hunyadi iskolában, Csíszár Zoltánnénál intézzék ezt. Az ebédet a Konyha épületében a diákok továbbra is elfogyaszthatják, azzal a feltétellel, hogy az étteremben a rendelkezéseknek megfelelő létszámú gyermeknél több nem tartózkodhat.
- Felkérem az Intézményvezetőket, hogy az óvodában, iskolában segítsék a Konyha vezetőjének, és munkatársainak munkáját azzal, hogy tájékoztassák a szülőket az étkezés további igénylésének szükségességéről, és módjáról, aminek intézményen belüli gyakorlati lépéseit Önök határozhatják meg.
Szükséges, hogy indokolt esetben (ha a szülők a felügyeletet igazoltan nem tudják megoldani) ügyeletet biztosítsunk.
A szükséges ügyelet megszervezése a fenntartó tájékoztatása mellett az intézményvezető feladata.

Jánoshalma, 2020. március 14.

Czeller Zoltán s.k.
polgármester 

JH-3022/2020. sz. határozat

Ügyiratszám: JH-3022/2020.

Jánoshalma Városi Önkormányzat Polgármesterének
HATÁROZATA

A kialakult járványügyi helyzetre való tekintettel, Jánoshalma Városi Önkormányzat fenntartásában működő Gyermeklánc Óvoda és Bölcsőde, Család- és Gyermekjóléti Központban (a továbbiakban: Óvoda) rendkívüli szünetet rendelek el 2020. március 16. napjától határozatlan ideig.
A rendkívüli szünet elrendelésére a 45/2020. (III. 14.) Korm. rendeletének 2. §-a alapján a polgármesternek van jogköre. A bölcsődei ellátást végző intézmény, valamint az óvoda elhelyezkedése szerinti települési önkormányzat polgármestere – a fővárosban a fővárosi kerületi polgármester – (a továbbiakban együtt: polgármester) a bölcsődei és az óvodai ellátást végző intézmények esetében rendkívüli szünetet rendelhet el. A polgármester a szünet elrendeléséről soron kívül tájékoztatja az emberi erőforrások miniszterét.
Szükséges, hogy indokolt esetben (ha a szülők a felügyeletet igazoltan nem tudják megoldani) ügyeletet biztosítsunk.
A szükséges ügyelet megszervezése a fenntartó tájékoztatása mellett az intézményvezető feladata.
A határozat értelmében szükséges minden érintett teljeskörű tájékoztatása, melyről a Polgármesteri Hivatal az intézményekkel közösen intézkedik.
A fenti döntés visszavonásig érvényes.
Jánoshalma, 2020. március 14.

Czeller Zoltán s.k.
polgármester

 

 

Óvintézkedések a zavartalan betegellátás érdekében

Tisztelt Lakosság!

A Jánoshalmi Kistérségi Egészségügyi Központ dolgozói és a Központban rendelő háziorvosok az alábbi óvintézkedések betartását kérik Kedves Betegeiktől a rendkívüli járványveszélyre való tekintettel:

  • A Koronavírus világjárványra való tekintettel, az Önök biztonsága érdekében szeretnénk elérni, hogy egyidőben minél kevesebb személy tartózkodjon az Egészségügyi Központban, mivel egyetlen vírushordozó beteggel való találkozás is tömeges fertőzést okozhat.
  • A háziorvosi rendeléseket, az elkövetkező fertőzésveszélyes időszakban csak kifejezetten indokolt és halaszthatatlan panaszaikkal keressék fel.
  • Ha Ön az állandóan szedett gyógyszerét szeretné felíratni és más panasza nincsen, ne fáradjon be a rendelőbe, hanem háziorvosát telefonon keresse fel. „Elektronikus-recept” kiállításával a gyógyszertárban megkaphatja gyógyszereit a rendelőbe való ellátogatás nélkül is. Az e-receptet hozzátartozója, vagy bármely ismerőse is kiválthatja az Ön részére.
  • Várakozáskor tartsanak egymás között legalább 1m távolságot, egészségük védelme érdekében!
  • Kérjenek a rendelésekre időpontot, hogy minél kevesebb időt kelljen várakozással tölteni. A kapott időpontjaikat tartsák be!
  • Kézfertőtlenítésre lesz lehetőségük a recepciónál, illetve az emeletre való feljutást követően a kihelyezett adagolókból.
  • Kérjük, várakozzanak türelemmel!
  • Ha Ön lázas (38 C fok felett), köhög, nehezen lélegzik, és ezen tünetek jelentkezését megelőző 14 nap napon belül korona vírussal sújtott területen járt, vagy a tünetek jelentkezését megelőző 14 napon belül új koronavírussal fertőzött személlyel került szoros kontaktusba kérjük maradjon otthon és telefonon értesítse Háziorvosát, hogy az megtehesse a szükséges intézkedéseket!
  • Szakrendeléseinket lázasan, betegen ne keressék fel, új időpontjukat telefonon egyeztessék!

A Háziorvosok elérhetőségei:
   Dr. Mikó Attila: 06-77/502-964
   Dr. Csoboth Johanna: 06-77/502-963
   Dr. Kishonti Attila: 06-77/502-965
   Dr. Podobni Ágnes: 06-77/502-962

Jánoshalmi Kistérségi Egészségügyi Központ Recepció: 06-77/502-950, 06-77/502-960

A zavartalan betegellátás érdekében köszönjük segítségüket, türelmüket és megértésüket!

 

 

Megváltozott ügyfélfogadási rend

TÁJÉKOZTATÁS A POLGÁRMESTERI HIVATAL MEGVÁLTOZOTT ÜGYFÉLFOGADÁSI RENDJÉRŐL

Tájékoztatjuk Tisztelt  Ügyfeleinket, hogy 2020. március 16-tól megváltozik a Hivatal ügyfélfogadási rendje.
– A kapcsolattartás elsődleges módja telefon, e-mail vagy elektronikus ügyintézés. 
         Telefon: 77/ 501 001              e-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

–  A Polgármesteri Hivatal bármely helyiségében csak kivételesen, rendkívül indokolt esetben, előzetesen egyeztetett időpont alapján lehet személyesen ügyfelet fogadni.

– Az ügyfélszolgálat helyiségében egyszerre legfeljebb egy ügyfél tartózkodhat. Az ügyfélen kívül indokolt esetben, csak az ügyfél segítője lehet jelen.

– A házasságkötési szertartásra érkezők létszáma a díszteremre és annak előterére vonatkozóan, a Kormányrendeletben meghatározottak szerint, 100 főig engedélyezett.

A fenti intézkedéseket a koronavírus járvány terjedésének megelőzése érdekében hoztuk meg, és ezek visszavonásig maradnak érvényben.

Kérjük a lakosság megértését és együttműködését!

Czeller Zoltán s.k.                                        Dr. Benda Dénes s.k.
polgármester                                                 címzetes főjegyző

 

Tervezzük közösen Jánoshalma jövőjét

"Tervezzük közösen Jánoshalma jövőjét" elnevezésű fórum az Imre Zoltán Művelődési Központ és Könyvtárban. A térségi fejlesztési elképzelésekről Bányai Gábor országgyűlési képviselő adott tájékoztatást. A városi fejlesztési tervekről Czeller Zoltán polgármester tájékoztatott. A továbbiakban lakossági javaslatokat hallgatott meg a Gidai János elnökletével működő Fejlesztés Tanács. A fórum moderátora Dr. Renner Tamás volt.
A lakossági javaslatok között szerepelt az egységes városkép kialakítása (fásítási és virágosítási programmal). Javaslatként hangzott el a Dózsa György u. – Molnár János u. által bezárt félhektáros terület (volt Mozi környéke) felvásárlásának lehetősége fecske házak építésének céljára. Felmerült a mezőgazdasági területek öntözhetőségének előmozdítása, a betegszállítás önkormányzati megoldása, valamint a belváros közlekedésének átgondolása, a gyalogos átkelő helyek számának a növelése, különösen az iskolák környékén. A vasúti menetrend hátrányos változása miatt kérte az egyik hozzászóló, hogy kezdeményezze a város a menetrend változtatását, melynek révén a jelenleginél rövidebb idő alatt lehessen eljutni például Budapestre vagy Szegedre. Szorgalmazták a „tükörnél” az útkereszteződés minél előbbi biztonságossá tételét (körforgalom vagy lámpás megoldással. (Igaz ez nem önkormányzati fejlesztés, hanem Magyar Közút hatáskörébe tartozik.) Felmerült a leendő kerékpárút belvárosi vonalvezetésének kérdése, az önkormányzati utak aszfaltozása, burkolatjavítások (vasútállomás környéke, Petőfi utca, Kőrösi Csoma Sándor utca), valamint biztonsági kamerák számának növelése (vasútállomás, kerékpártároló). Kérdésként fogalmazódott meg az onkológiai kezelések a jelenleginél kisebb távolságra (Kiskunhalasra) hozatala. Felmerült a kereskedelmi hálózat bővítése okán egy multi áruház jelenlétének szükségessége Jánoshalmán. Futópálya kialakítását is kérték a futni vágyók. Volt, aki a jánoshalmi demográfiai mutatók javítását sürgette, annak ellenére, hogy ezzel a témakörrel külön kormányzati program foglalkozik. A jelenlévők részéről ezen kívül még járda építési igények is felmerültek.
A Fórum szervezői az elhangzott felvetések, kérdések kapcsán vitába nem bonyolódtak. Gidai János társadalmi megbízatású alpolgármester a Fejlesztési Tanács elnöke elmondta, hogy a február 27-i ülésükön vitatják meg az felmerült kérdéseket, és fogalmazzák meg válaszaikat, melyeket várhatóan a márciusi Jánoshalmi Hunyadi Népében el is olvashatnak.

 
Hasznos volt a tartalom? Ossza meg másokkal is!

Közérdekű Információk

Ügyfélfogadás

A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje

nap
délelőtt
délután
hétfő:
8:30 - 12:00
13:00 - 16:00
kedd:
-
-
szerda:
8:30 - 12:00
13:00 - 16:00
csütörtök:
-
-
péntek:
8:30 - 12:00
-

Jegyző

Dr. Rennerné Dr. Radvánszki Anikó

Elérhetőségek:
Cím: 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
Telefon: 06-77-501-001/102
E-mail: ,OllO,lOmplS50JKpl0?Zpz8pmZ1
Ügyfélfogadás: szerda 8:30 - 12:00

Polgármester

Czeller Zoltán

Czeller Zoltán

Elérhetőségek:
Cím: 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
Telefon: 06-77-501-001 / 103
E-mail: UQOzzO,mQ0z-plJKpl0?Zpz8pmZ1



A titkárságon történő előzetes bejelentkezés alapján, bármelyik napon fogadja az ügyfeleket.

Alpolgármester

Kovács József

Kovács József

Elérhetőségek:
Cím: 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
Telefon: 06-77-501-001




A titkárságon történő előzetes bejelentkezés alapján, bármelyik napon fogadja az ügyfeleket.

Szociális tanácsnok

Kiss György

Kiss György

Elérhetőségek:
Cím: 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
Telefon: 06-77-501-001




Ügyfélfogadási napokon (hétfő, szerda, péntek):
9:00 és 11:00 óra között fogadja az ügyfeleket.

Polgármesteri Hivatal működési, illetékességi területe

Polgármesteri Hivatal működési, illetékességi területe Jánoshalma Város közigazgatási területe, továbbá törvényben meghatározott feladatok vonatkozásában: Borota, Kéleshalom Községek és Mélykút Város.

Körzeti Építéshatóság

A Körzeti Építéshatóság illetékességi területe Jánoshalma, Borota, Kéleshalom településekre terjed ki.

Az ügyfélfogadási idő megegyezik a Hivatal ügyfélfogadási idejével.

Elérhetőségek:
Cím: 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
Telefon: 06-77-501-001/123 mellék
Fax: 06-77-401-788
E-mail: O3S-O?S_Zp-0?pHJKpl0?Zpz8pmZ1

Járási Hivatal Vezető

Bodroginé dr. Mikó Zsuzsanna

Elérhetőségek:
Cím: 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
Telefon: 06-77/795-270  Fax: 06-77/999-621
E-mail: Kpl0?Zpz8pJqpU?Kp,p?mH0!mZ1

Orvosi ügyelet

CSAK SÜRGŐS ÉS ÉLETVESZÉLYES ESETBEN VEHETŐ IGÉNYBE!

Ellátási területe: Borota, Jánoshalma és Kéleshalom bel és külterülete.
Ideje: munkanapokon: délután 17:00 órától másnap reggel 7:00 óráig tart. Hétvégén és ünnepnapokon, pénteken illetve az ünnepet megelőző nap 17:00 órától hétfőn illetve az ünnepet követő nap reggel 7:00 óráig tart.

Elérhetőségek:
Cím: 6440 Jánoshalma, Arany János utca 13.

Telefon: 06-77-401-088

Tűzoltóság

Jánoshalma Város Önkormányzati Tűzoltó Parancsnokság

Cím: 6446 Jánoshalma, Kölcsey utca 1/a
Telefon: 105
Helyi telefon: 06-77-401-070
Parancsnok: Zsiák Zsolt

Rendőrség

Elérhetőségek:
24-órás telefon: 06-20/539-64-99
Telefon/Fax: 06-77/401-009
E-mail: 1HROzO-m5S?51lZpzp?,5JqpU?m30zSUOmZ1
Vezető: Kutyifa István r. alezredes
Felettes szerv: Kiskunhalasi Rendőrkapitányság
Cím: 6440 Jánoshalma, Dózsa György utca 108.

Ügyfélfogadás:
Hétfő: 08:00-12:00
Kedd: 08:00-12:00
Szerda: 08:00-12:00; 13:00-15:30
Csütörtök: 08:00-12:00

Mentők

Cím: 6440 Jánoshalma, Vágóhíd utca 1/c.
Telefon: 104
Helyi telefon:
Kádár Endre állomásvezető

Képek

Kép 1
Kép 2
Kép 3
Kép 4
Kép 5
Kép 6
Kép 7
Kép 8
Kép 9
Kép 10
Kép 11
Kép 12
Kép 13
Kép 14
Kép 15
Kép 16
Kép 17
Kép 18
Kép 19
Kép 20
Kép 21
Kép 22
Kép 23
Kép 24
Kép 25
Kép 26
Kép 27
Kép 28
Kép 29
Kép 30

Információ

A megjelenített információk tulajdonosa:

Jánoshalma Város Önkormányzata
Cím: 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
Központi telefonszám: 06-77/501-001
E-mail: 30zHZS!JKpl0?Zpz8pmZ1

Az oldalt szerkeszti: Zsikor Bt., (Jánoshalma).
A tárhelyet biztosítja: 3R-TEC Kft., (Jánoshalma).

Az oldallal kapcsolatos észrevételeket, vagy bármi más közlendőt a következő e-mail címen lehet bejelenteni: Z1lRpnSlO3OJH8pSzmU08.

 
 
 
 
 
 
Weboldal látogatóazonosítókat (süti, cookie) használ. A weboldal használatával Ön engedélyezi és elfogadja, hogy a weboldal csak a működéséhez szükséges látogatóazonosítókat helyezzen el a készülékére, valamint nyugtázza, hogy elolvasta és egyetért az adatkezelési tájékoztatóban leírtakkal.